26 Temmuz 2011 Salı

Evet ayağım kırıldı =(

Evet 9.sınıf tatilimin içine sıçtım bu ay.Evet yaptım bunu.

Sağ Ayağım bilekten kırıldı.Arkadaşlarla basket oynarken pota altında  ribaund almak için beklerken  top potanın çevresinde döndü bende zıpladım topu yakalamak için.Topu yakaladım ve yere inerken ayağımın yarısı arkadaşımın ayağına geldi  yarısı da boşta kalınca çatçut seslerden sonra yerde bir 3 dk bağırdım.Sonra arkadaşlarım saolsunlar beni eve taşıdılar bişi olmaz dediler.30 dk sonra baktım ayak davul gibi oldu ve hastaneye gittik kadın kırık yok burkulma var galiba dedi(galiba,özel hastane)Ama ne olur ne olmaz yarın sabah gelin dedi.Sabah gittiğimizde ise ayağın kırılmış dediler.Aslında ayağım kırılmadı demiycem ama bu polyannalığın en üst levelı.O günün gecesi bodruma gidiyordum oysaki =(
BODRUMA - HANİ HERKESİN BİKİNİYLE DOLAŞTIĞI CENNETE- yo hayır ben bikiniyle dolaşmayı hayal etmemiştim tabi ama yani üzüldüm baya.Doktor 3 hafta kalıcağını söyledi.Off bu sıcakta o kadar zaman nasıl geçicek nasıl nasıl nasılllll

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder